سیگار :: crazy
Menu

ssssssssssssss

follow box
دنبال کنندگان ۱۰ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۱۴ شهریور ۰۱، ۱۱:۵۹ - 𝖓𝖎𝖑𝖎 🖤~
    خخخ XD
نویسندگان

HD wallpaper

 

 37pic 13.7mb

 

 


  و ﻧﺒﻮﺩﻧﺖ ﻣﺜﻞ ﺗﻤﺎﻡ ﮐﺮﺩﻥ ﺳﯿﮕﺎﺭﯼ ﺍﺳﺖ

 ﺩﺭ ﻧﯿﻤﻪ ﺷﺒﯽ ﺑﺮﻓﯽ

 ﻭﻗﺘﯽ ﺗﻤﺎﻡ ﺩﮐﻪ ﻫﺎﯼ ﺷﻬﺮ ﺑﺴﺘﻪ ﺍﻧﺪ !

  

 

 راس میگنــــ ..

 یِ مـرد ، گریـه نمیکنـه !

  اگـه حـالش بـد باشـه ؛ 30گـار میکشـه!

 ولـی وای بِ روزی ک ِ ، یِ مـرد ..

 با گـریـه 30گـار بکشـه

  

 

 

از آن روز که رَفتـــــــــــــــــــه ایی 

کارت شارژ ها را ســـــــــــیگار میخَرم

و با خیابان حـَـــــــــــــرف میزنم

هَمــــــــــــین طور پیش برود

گوشی را هَم باید بفروشـــــــــــــــــم

و کَفشـــــــــــــ بخرم ...

 

 

 

 

ســــــوختم !

وقتی لبانت را بوسیدم و بوی سیگار میداد ...

میدانستم تو سیــــــــــــگار نمیکشی !

 

 

ازم پرسید سیــــــــــگار رو تـــــــــــــرک کردی ؟!!

گفتم نه ؛ کبریت رو تـــــــــــــرک کردم ...

سیــــــــــــــگار رو با سیـــــــــــــــگار روشن میکنم

 

 

دنیا عجیب است

آدمها رنگارنگ ، دود سیگارها یکرنگ !

 

 

طعم تلخ سیگارو دوست دارم تلخ مثل آخرین بوسه ی لعنتی ما

تلخ مثل آخرین دروغ تو که باز هم همو می بینیم

تلخ مثل نبودنت . . . !

 

 

سیگار م را بیرون میکشم . . .
نه برای اینکه کسی از دودش آزرده نشود !
برای اینکه نمیخواهم نمیخواهم کسی در غم و دود سیگارم شریک شود ...

 

  

مچاله شده ام در خودم با بوی سیگار و طعم تلخ چای مانده . . .
پنجره را باز نکن ، امروز دلم می خواهد غمگین باشم . . .

 

 

روزی که شریک خاطره هایت یک شماره خاموش باشد

و یک سیگار روشن !

 

 

ﮐﺒﺮﯾﺖ ﺑﮑﺶ ﺗﺎ ﺳﺘﺎره اﯼ ﺑﻪ ﺷﺐ ﺍﺿﺎﻓﻪ ﮐﻨﯿﻢ

ﻭ ﺧﯿﺮﻩ ﺷﻮ ﺑﻪ ﻣﺮﺩﻣﺎﻥ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺳﯿﮕﺎﺭ ﻣﯽ ﮐﺸﻨﺪ !

 

 

ساکت و خیره به عکست

بوی سوختنی می آید !

به خودم می آیم ، لعنتـــــــــــــی

آخرین سیگار هم ته گرفت !

 

 

از وقتی رفته ای ، در خانه هرج و مرج شده

سیگارهایم به گلدان های مظلوم شمعدانی زور میگویند !

 

 

همیشه می گویی ترک کن این سیگارهای لعنتی را

به تو قول می دهم که به زودی ترک کنم این خودِ لعنتی را !

 

 

 

(Music : Accept (Kill the Pain

  • ⛩ سنپای

نظرات (۱)

وای عالی بود ...
⛩ سنپای در پاسخ :
merci
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
crazy

Design By Afshin