نقاشی دوستان :: crazy
Menu

ssssssssssssss

follow box
دنبال کنندگان ۱۰ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۱۴ شهریور ۰۱، ۱۱:۵۹ - 𝖓𝖎𝖑𝖎 🖤~
    خخخ XD
نویسندگان


 

فاطمه


 

زهرا

 

راحله

دوباره راحله


 

خانوم ال عزیزم


 

نیکا جون

اونم که رفته زیر ماشین مثلا منم 

بازم نیکا جون


 

اینو ارزو کشیده 


 

اینم خودم

و بازم خودم


 

نسترن جان 33 ساله از مشهد 


 

اینم نقاشی جیگر و شاهکار ملیکا خانوم عزییییییییییییییز

و بازهم حماسه می آفریند ملیکا جان


نگار جان عزیزممممم واسم فرستاده

دوباره نگار خانوم دوس داشتنی واسم فرستاده ♥


اینم یاسی کشیده

مرسی خیلی قشنگه


 

 

وااااای اینا خیلی خوشگلن (هما)

اسم این طرحا چیه؟؟


الی 2 ساله از رستم آباد ... خخخخخ 

با چی کشیدی بنظر من که خیلی باحاله 

 




  هما جونم کشیده

********** crazy.blog.ir **********


معصومه خانوم عزیز کشیده

البته واسه خودش کشیده بود من کپی کردم خخخخ

************

اینم شاهکار نگین

خیلی جالبه, میشه نیم ساعت نگاش کرد و چیزای باحال توش کشف کرد



اینو عشقم کشیده



این رو نرگس جان کشیدن



 

این دوتا نقاشی هم کار فیروزه است ♥




zahra22 

  • ⛩ سنپای

نظرات (۲)

این پست مال 94 هست 😳

⛩ سنپای در پاسخ :
.

اممممممم مرسی که با تاخیر یک سال و 6 ماه جواب دادی

⛩ سنپای در پاسخ :
خب آخه نمیام این طرف .
تعطیله
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
crazy

Design By Afshin